Analiza

Green Graffiti, o alternativă la outdoor-ul clasic

• Bookmarks: 14447


Green Graffiti a fost inventat în 2006 de către Jim Bowes. Are avantajul că este flexibil, de impact și prietenos cu mediul ambiant. În plus, într-un mod extrem de neconvențional, ajută atât la promovarea mesajului dorit, cât și la curățarea orașului.Pe 12 noiembrie, NABBNET (Asociația Națională de Advertising din Olanda) a prezentat pe postul BV un Green Graffiti pentru o companie de telefonie.

Pentru realizarea acestei modalități inedite de expunere outdoor a fost nevoie de un șablon cu mesajul campaniei publicitare și de un aparat de curățat sub presiune. Practic, mesajul a fost scris prin curățarea unui pavaj.

Publicul a apreciat pozitiv această formă de publicitate, dar a făcut și o observație: Green Graffiti a fost expus într-o zonă umbrită și există riscul de a nu avea suficientă vizibilitate.

O altă campanie publicitară care a folosit Green Graffiti s-a desfășurat în 2008, tot în Olanda, și a promovat revista Strawberry Earth, care se adresează oamenilor creativi, interesați de probleme de mediu. Având în vedere că Green Graffiti este o modalitate 100% ecologică de promovare, opțiunea revistei olandeze a părut cât se poate de firească.

Similar Posts:

14 recommended
comments icon0 comments
0 notes
447 views
bookmark icon

Write a comment...